sábado, 6 de maio de 2017

Reto do manequín dos primeiros de ESO







9 comentarios:

  1. Propuxéronmo e Fixémolo!
    Parabens a todos!
    Gloria

    ResponderEliminar
  2. Wow!
    Vaya mannequinn challenge que nos marcamos jeje...
    Gracias a la profesora que nos permitió hacerlo ;)

    ResponderEliminar
  3. Mi madre... vaya fenómenos jaja. No está mal (aunque yo un poco jeje) pero nos quedó chulo. No imaginé que saliera tan bien jaja.

    ResponderEliminar
  4. A min pareceume unha actividade moi divertida,na que o pasei moi ben coa miña compañeira facendo este reto.Dende o meu punto de vista deberíanse facer máis actividades coma esta.

    ResponderEliminar
  5. A min pareceume unha actividade moi divertida,na que o pasei moi ben coa miña compañeira facendo este reto.Dende o meu punto de vista deberíanse facer máis actividades coma esta.

    ResponderEliminar
  6. Foi un reto moi divertido, aínda que non foi moi doado estar todo o tempo ser movernos, pareceume unha actividade moi interanse

    ResponderEliminar
  7. Este reto do manequín... aínda que foi moi ensaiado, non quedou niquelado, queriamos estar moi quedos, mais, algunhas risas escaparon.

    ResponderEliminar
  8. Pareceume un reto moi bonito e chulo, ademais de dinámico e divertido. Espero repetilo este ano!

    ResponderEliminar
  9. foi moi divertido facer isto e gustoume moito eu quero volver a facelo

    ResponderEliminar